Producenci
Gwarancja producenta

Wybierz producenta aby zobaczyć informacje o gwarancji:

 


 

 

Gwarancja urządzeń marki Bosch

Zakupy konsumenckie (paragon) - 24 (36*) miesięcy gwarancji
Zakup na firmę (faktura VAT) - 12 (36*) miesięcy gwarancji

* Istnieje możliwość przedłużenia okresu gwarancyjnego: 3 lata gwarancji na wszystkie elektronarzędzia i przyrządy pomiarowe Bosch linii niebieskiej, akumulatory i ładowarki w technologii litowo-jonowej bez dodatkowych opłat. Przedłużoną gwarancją nie są objęte narzędzia wysokiej częstotliwości, przemysłowe wkrętarki akumulatorowe i narzędzia pneumatyczne oraz standardowy osprzęt. Aby skorzystać z przedłużonej gwarancji, należy w ciągu 4 tygodni od daty zakupu zarejestrować produkt na stronie:

www.bosch-professional.com/warranty/

W przypadku usterki urządzenia. Najszybszym rozwiązaniem jest zamówienie kuriera który odbierze od Państwa urządzenie i dostarczy po naprawie pod wskazany adres. Link do zgłoszenia naprawy:

https://www.bosch-professional.com/pl/pl/repair-form/professional/

Istnieje również przekazania sprzętu do naprawy w każdym punkcie sprzedaży maki Bosch:

https://www.bosch-professional.com/pl/pl/dealers/

 


 NAC

Gwarancja urządzeń marki NAC

Zakupy konsumenckie (paragon) - 24 miesięcy gwarancji
Zakup na firmę (faktura VAT) - 12 miesięcy gwarancji

W przypadku usterki urządzenia. Najszybszym rozwiązaniem jest zamówienie kuriera który odbierze od Państwa urządzenie i dostarczy po naprawie pod wskazany adres. Link do zamówienia kuriera:

https://serwis.nac.com.pl/door-to-door

Istnieje również możliwość naprawy stacjonarnej. Lista AUTORYZOWANYCH serwisów produktów marki NAC:

https://serwis.nac.com.pl/find-service

 


Einhell

Gwarancja urządzeń marki Einhell

Zakupy konsumenckie (paragon) - 24 (36*) miesięcy gwarancji
Zakup na firmę (faktura VAT) - 12 miesięcy gwarancji

Akumulatory - 12 miesięcy pod warunkiem właściwego użytkowania wg instrukcji

* W przypadku urządzeń z serii EXPERT i RED dodatkowe 12 miesięcy gwarancji przysługuje po zarejestrowaniu na stronie internetowej Einhell Polska w ciągu 30dni od zakupu urządzenia

 

W przypadku usterki urządzenia. Najszybszym rozwiązaniem jest zamówienie kuriera który odbierze od Państwa urządzenie i dostarczy po naprawie pod wskazany adres.

Zgłoszenie reklamacji - https://einhell.pl/uslugi/zgloszenie-reklamacji/

Zamówienie kuriera - https://einhell.pl/zamow-kuriera/

Przedłużenie gwarancji - https://einhell.pl/przedluzenie-gwarancji/

 


Makita

Gwarancja urządzeń firmy Makita

Zakupy konsumenckie (paragon) - 24 (36*) miesięcy gwarancji
Zakup na firmę (faktura VAT) - 12 (36*) miesięcy gwarancji

* Przedłużenie gwarancji wymaga rejestracji produktu na stronie Makita (maksymalnie w ciągu miesiąca od daty zakupu) dostępnej pod adresem:

https://www.makita.pl/service-web-login.html

Przedłużenie gwarancji dotyczy elektronarzędzi i narzędzi spalinowych z wykluczeniem ładowarek. Akumulatory można przedłużyć jedynie do 24 miesięcy.

Realizacja gwarancji dzieje się poprzez zgłoszenie usterki przez stronę producenta oraz zamówienie na jego koszt kuriera.

 


STANLEY

Gwarancja urządzeń firmy Stanley

Zakupy konsumenckie (paragon) - 24 (36*) miesięcy gwarancji
Zakup na firmę (faktura VAT) - 12 (36*) miesięcy gwarancji

* Przedłużenie gwarancji wymaga rejestracji produktu na stronie Stanley (maksymalnie w ciągu 4 tygodni od daty zakupu) dostępnej pod adresem:

https://www.stanleyworks.pl/warranty

Reklamacja narzędzi powinna zostać zgłoszona przez klienta w punkcie zakupu narzędzia. Następnie, narzędzie wraz z protokołem reklamacyjnym i kopią dowodu zakupu, zostanie dostarczone do producenta. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji nowe narzędzie zostanie dostarczone przez dystrybutora do punktu zakupu (sklepu). W przypadku odrzucenia reklamacji, do punktu zakupu (sklepu) zostanie dostarczone reklamowane narzędzie wraz odmowną decyzją. Koszty narzędzia związane z zasadnymi reklamacjami pokrywa firma Stanley w rozliczeniach z dystrybutorem.

Opis procedury reklamacyjnej - http://www.stanley.com.pl/download/docs/Procedura_reklamacyjna.pdf

Dodatkowe informacje o gwarancji i serwisie - https://www.stanleyworks.pl/serwis

 


STIGA

Gwarancja urządzeń firmy Stiga

 Zakupy konsumenckie (paragon):

  • 36 miesięcy gwarancji - na wszystkie urządzenia z wyjątkiem poniższych
  • 24 miesiące lub 300 motogodzin - maszyny z serii PRO
  • 24 miesiące lub 500 motogodzin - dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie miedzy kołami zamontowanym zespołem roboczym
  • 24 miesiące - akumulatory

Zakup na firmę (faktura VAT):

  • 36 miesięcy gwarancji - kosiarki i wertykulatory spalinowe
  • 24 miesiące - roboty koszące
  • 12 miesięcy lub 300 motogodzin - maszyny z serii PRO
  • 12 miesięcy lub 500 motogodzin - dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie miedzy kołami zamontowanym zespołem roboczym
  • 12 miesięcy - pozostałe urządzenia

Gwarancja wydłużona (konsumencka i na firmę):

  • 36 miesięcy gwarancji lub 300 motogodzin - w przypadku maszyn z serii PRO
  • 36 miesięcy gwarancji lub 500 motogodzin - dla reszty maszyn

Więcej o warunkach gwarancji 2021 - https://www.stiga.pl/storage/files/Karta-gwarancja-STIGA.pdf

 


STIHL

Gwarancja urządzeń firmy Stihl

  • 36 miesięcy gwarancji - na zakup konsumencki kosiarek spalinowych serii 6, traktorów ogrodowych RT i robotów koszących RMI
  • 24 miesiące - na zakup konsumencki
  • 12 miesięcy - na zakup w pozostałych przypadkach (np. zakup na firmę z fakturą VAT)

Gwarancja dotyczy wyrobów STIHL zakupionych w Polsce w Punktach Dealerskich STIHL i ważna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl