

Wybierz producenta aby zobaczyć informacje o gwarancji:
- Bosch
- Briggs & Stratton
- Cellfast
- Einhell
- Gforce
- GRASS
- Jonex
- KOHLER
- Makita
- NAC
- Snapper
- Stanley
- Stiga
- STIHL
- VEGA
- World
Gwarancja urządzeń marki Bosch
Zakupy konsumenckie (paragon) - 24 (36*) miesięcy gwarancji
Zakup na firmę (faktura VAT) - 12 (36*) miesięcy gwarancji
* Istnieje możliwość przedłużenia okresu gwarancyjnego: 3 lata gwarancji na wszystkie elektronarzędzia i przyrządy pomiarowe Bosch linii niebieskiej, akumulatory i ładowarki w technologii litowo-jonowej bez dodatkowych opłat. Przedłużoną gwarancją nie są objęte narzędzia wysokiej częstotliwości, przemysłowe wkrętarki akumulatorowe i narzędzia pneumatyczne oraz standardowy osprzęt. Aby skorzystać z przedłużonej gwarancji, należy w ciągu 4 tygodni od daty zakupu zarejestrować produkt na stronie:
www.bosch-professional.com/warranty/
W przypadku usterki urządzenia. Najszybszym rozwiązaniem jest zamówienie kuriera który odbierze od Państwa urządzenie i dostarczy po naprawie pod wskazany adres. Link do zgłoszenia naprawy:
https://www.bosch-professional.com/pl/pl/repair-form/professional/
Istnieje również przekazania sprzętu do naprawy w każdym punkcie sprzedaży maki Bosch:
https://www.bosch-professional.com/pl/pl/dealers/
Gwarancja urządzeń marki NAC
Zakupy konsumenckie (paragon) - 24 miesięcy gwarancji
Zakup na firmę (faktura VAT) - 12 miesięcy gwarancji
W przypadku usterki urządzenia. Najszybszym rozwiązaniem jest zamówienie kuriera który odbierze od Państwa urządzenie i dostarczy po naprawie pod wskazany adres. Link do zamówienia kuriera:
https://serwis.nac.com.pl/door-to-door
Istnieje również możliwość naprawy stacjonarnej. Lista AUTORYZOWANYCH serwisów produktów marki NAC:
https://serwis.nac.com.pl/find-service
Gwarancja urządzeń marki Einhell
Zakupy konsumenckie (paragon) - 24 (36*) miesięcy gwarancji
Zakup na firmę (faktura VAT) - 12 miesięcy gwarancji
Akumulatory - 12 miesięcy pod warunkiem właściwego użytkowania wg instrukcji
* W przypadku urządzeń z serii EXPERT i RED dodatkowe 12 miesięcy gwarancji przysługuje po zarejestrowaniu na stronie internetowej Einhell Polska w ciągu 30dni od zakupu urządzenia
W przypadku usterki urządzenia. Najszybszym rozwiązaniem jest zamówienie kuriera który odbierze od Państwa urządzenie i dostarczy po naprawie pod wskazany adres.
Zgłoszenie reklamacji - https://einhell.pl/uslugi/zgloszenie-reklamacji/
Zamówienie kuriera - https://einhell.pl/zamow-kuriera/
Przedłużenie gwarancji - https://einhell.pl/przedluzenie-gwarancji/
Gwarancja urządzeń firmy Makita
Zakupy konsumenckie (paragon) - 24 (36*) miesięcy gwarancji
Zakup na firmę (faktura VAT) - 12 (36*) miesięcy gwarancji
* Przedłużenie gwarancji wymaga rejestracji produktu na stronie Makita (maksymalnie w ciągu miesiąca od daty zakupu) dostępnej pod adresem:
https://www.makita.pl/service-web-login.html
Przedłużenie gwarancji dotyczy elektronarzędzi i narzędzi spalinowych z wykluczeniem ładowarek. Akumulatory można przedłużyć jedynie do 24 miesięcy.
Realizacja gwarancji dzieje się poprzez zgłoszenie usterki przez stronę producenta oraz zamówienie na jego koszt kuriera.
Gwarancja urządzeń firmy Stanley
Zakupy konsumenckie (paragon) - 24 (36*) miesięcy gwarancji
Zakup na firmę (faktura VAT) - 12 (36*) miesięcy gwarancji
* Przedłużenie gwarancji wymaga rejestracji produktu na stronie Stanley (maksymalnie w ciągu 4 tygodni od daty zakupu) dostępnej pod adresem:
https://www.stanleyworks.pl/warranty
Reklamacja narzędzi powinna zostać zgłoszona przez klienta w punkcie zakupu narzędzia. Następnie, narzędzie wraz z protokołem reklamacyjnym i kopią dowodu zakupu, zostanie dostarczone do producenta. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji nowe narzędzie zostanie dostarczone przez dystrybutora do punktu zakupu (sklepu). W przypadku odrzucenia reklamacji, do punktu zakupu (sklepu) zostanie dostarczone reklamowane narzędzie wraz odmowną decyzją. Koszty narzędzia związane z zasadnymi reklamacjami pokrywa firma Stanley w rozliczeniach z dystrybutorem.
Opis procedury reklamacyjnej - http://www.stanley.com.pl/download/docs/Procedura_reklamacyjna.pdf
Dodatkowe informacje o gwarancji i serwisie - https://www.stanleyworks.pl/serwis
Gwarancja urządzeń firmy Stiga
Zakupy konsumenckie (paragon):
- 36 miesięcy gwarancji - na wszystkie urządzenia z wyjątkiem poniższych
- 24 miesiące lub 300 motogodzin - maszyny z serii PRO
- 24 miesiące lub 500 motogodzin - dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie miedzy kołami zamontowanym zespołem roboczym
- 24 miesiące - akumulatory
Zakup na firmę (faktura VAT):
- 36 miesięcy gwarancji - kosiarki i wertykulatory spalinowe
- 24 miesiące - roboty koszące
- 12 miesięcy lub 300 motogodzin - maszyny z serii PRO
- 12 miesięcy lub 500 motogodzin - dla traktorów ogrodowych z frontowo lub centralnie miedzy kołami zamontowanym zespołem roboczym
- 12 miesięcy - pozostałe urządzenia
Gwarancja wydłużona (konsumencka i na firmę):
- 36 miesięcy gwarancji lub 300 motogodzin - w przypadku maszyn z serii PRO
- 36 miesięcy gwarancji lub 500 motogodzin - dla reszty maszyn
Więcej o warunkach gwarancji 2021 - https://www.stiga.pl/storage/files/Karta-gwarancja-STIGA.pdf
Gwarancja urządzeń firmy Stihl
- 36 miesięcy gwarancji - na zakup konsumencki kosiarek spalinowych serii 6, traktorów ogrodowych RT i robotów koszących RMI
- 24 miesiące - na zakup konsumencki
- 12 miesięcy - na zakup w pozostałych przypadkach (np. zakup na firmę z fakturą VAT)
Gwarancja dotyczy wyrobów STIHL zakupionych w Polsce w Punktach Dealerskich STIHL i ważna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.